Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében valamennyi személyes ügyfélszolgálati irodánkban 2020. március 16-tól ideiglenesen felfüggesztettük az ügyintézést. Javasoljuk, hogy válassza az önnek legkényelmesebb ügyintézési módot az átmeneti időszak alatt és intézze ügyeit online ügyfélszolgálatunkon, mobilalkalmazásunkon, e-mailben vagy telefonon.
Online ügyfélszolgálatunkon és mobilalkalmazásunkon az alábbi ügyeket intézhetik:
• Mérőállás diktálása, éves mérőóraállás fényképes rögzítése;
• Számla és egyenleg megtekintése;
• számlabefizetés;
• Elektronikus számlára váltás;
• Információ tervezett üzemszünetekről;
• Előrefizetős mérő feltöltése;
• Fogyasztóváltozás miatti szerződéskötés és szerződésfelmondás;
• Részfogyasztás módosítása;
• Számlázási cím módosítása;
• Műszaki igénybejelentés.
Jelen helyzetben a számlabefizetések legbiztonságosabb és legkényelmesebb módja, ha a postahivatalok személyes látogatása helyett elektronikus fizetési lehetőségeink valamelyikét veszi igénybe. Rendezze számláit gyorsan és egyszerűen!
Online ügyfélszolgálatunk a https://ker.elmuemasz.hu/ oldalon érhető el.
Töltse le EnergiApp mobilalkalmazásunkat a Play Áruházból vagy az AppStore-ból.
Írjon nekünk üzenetet honlapunkon: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/irjon-nekunk
Műszaki igénybejelentéshez kérjük, keresse fel ELMŰ szolgáltatási területen a https://eloszto.elmu.hu/usz(bD1odSZjPTExMQ==)/dso/elmu/index.html#/
ÉMÁSZ szolgáltatási területen a https://eloszto.emasz.hu/usz(bD1odSZjPTExMg==)/dso/emasz/index.html#/ online ügyfélszolgálatunkat.
Aktuális információnkról honlapunkon https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ és Facebook oldalunkon keresztül tájékozódhat.