Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében valamennyi személyes ügyfélszolgálati irodánkban 2020. március 16-tól ideiglenesen felfüggesztettük az ügyintézést. Javasoljuk, hogy válassza az önnek legkényelmesebb ügyintézési módot az átmeneti időszak alatt és intézze ügyeit online ügyfélszolgálatunkon, mobilalkalmazásunkon, e-mailben vagy telefonon.

Online ügyfélszolgálatunkon és mobilalkalmazásunkon az alábbi ügyeket intézhetik:
• Mérőállás diktálása, éves mérőóraállás fényképes rögzítése;
• Számla és egyenleg megtekintése;
• számlabefizetés;
• Elektronikus számlára váltás;
• Információ tervezett üzemszünetekről;
• Előrefizetős mérő feltöltése;
• Fogyasztóváltozás miatti szerződéskötés és szerződésfelmondás;
• Részfogyasztás módosítása;
• Számlázási cím módosítása;
• Műszaki igénybejelentés.

Jelen helyzetben a számlabefizetések legbiztonságosabb és legkényelmesebb módja, ha a postahivatalok személyes látogatása helyett elektronikus fizetési lehetőségeink valamelyikét veszi igénybe. Rendezze számláit gyorsan és egyszerűen!

Online ügyfélszolgálatunk a https://ker.elmuemasz.hu/ oldalon érhető el.

Töltse le EnergiApp mobilalkalmazásunkat a Play Áruházból vagy az AppStore-ból.

Írjon nekünk üzenetet honlapunkon: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/irjon-nekunk

Műszaki igénybejelentéshez kérjük, keresse fel ELMŰ szolgáltatási területen a https://eloszto.elmu.hu/usz(bD1odSZjPTExMQ==)/dso/elmu/index.html#/
ÉMÁSZ szolgáltatási területen a https://eloszto.emasz.hu/usz(bD1odSZjPTExMg==)/dso/emasz/index.html#/ online ügyfélszolgálatunkat.

Aktuális információnkról honlapunkon https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ és Facebook oldalunkon keresztül tájékozódhat.

Lap olvasása Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Scroll to Top
Orosháza Önkormányzatának honlapja