Tisztelt Ügyfeleink!

Az Orosházi Polgármesteri Hivatal is – hasonlóan a gazdasági és társadalmi élet más területeihez – az energiaellátás és energiafelhasználás kialakult és jövőbeli állapotából, annak drasztikus áremelkedéséből fakadó olyan kihívások elé néz, amelyben biztosítania szükséges feladatai ellátása mellett, azoknak a racionális lépéseknek a megtételét, amellyel képesnek mutatkozik működési kiadásaiban jelentős költséget megtakarítani.

Azon alapvető változások, amelyek a nemzetközi és annak hatásaként a hazai energiaszektorban végbementek, olyan körülmények közé terelik az Orosházi Polgármesteri Hivatal jövőbeli működését, amelyben kiemelt szemponttá vált a Hivatal felkészülése a feladatellátás költséghatékony „irodaüzemi” átrendezésére, az ügyfélellátás biztonsága fenntartására, valamint rugalmas – átmeneti időre meghatározott – struktúra kialakítására.

Az Orosházi Polgármesteri Hivatal működésének 2022. október 17. napja és 2023. április 30. napja közötti időszakra vonatkozó időtartamára – az Orosházi Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata IV. fejezetének 2. pont b) pontja alapján az energia-veszélyhelyzet idejére – a következő ügyfélfogadási rendet hirdetem ki:

 

Hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig

12.30 órától 16.00 óráig

Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8.00 órától 12.00 óráig

12.30 órától 16.00 óráig

Csütörtök: 8.00 órától 12.00 óráig

délután nincs ügyfélfogadás

Péntek: nincs ügyfélfogadás

 

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleket, hogy ügyeiket elektronikus úton (ügyfélkapun, hivatali kapun és cégkapun), vagy telefonon – hétfőtől csütörtökig terjedően – továbbra is intézhetik.

Orosháza, 2022. szeptember 30.

Dr. Burai Mihály

jegyző

Lap olvasása Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Scroll to Top
Orosháza Önkormányzatának honlapja