Tisztelt Ügyfeleink!
Az Orosházi Polgármesteri Hivatal is – hasonlóan a gazdasági és társadalmi élet más területeihez – az energiaellátás és energiafelhasználás kialakult és jövőbeli állapotából, annak drasztikus áremelkedéséből fakadó olyan kihívások elé néz, amelyben biztosítania szükséges feladatai ellátása mellett, azoknak a racionális lépéseknek a megtételét, amellyel képesnek mutatkozik működési kiadásaiban jelentős költséget megtakarítani.
Azon alapvető változások, amelyek a nemzetközi és annak hatásaként a hazai energiaszektorban végbementek, olyan körülmények közé terelik az Orosházi Polgármesteri Hivatal jövőbeli működését, amelyben kiemelt szemponttá vált a Hivatal felkészülése a feladatellátás költséghatékony „irodaüzemi” átrendezésére, az ügyfélellátás biztonsága fenntartására, valamint rugalmas – átmeneti időre meghatározott – struktúra kialakítására.
Az Orosházi Polgármesteri Hivatal működésének 2022. október 17. napja és 2023. április 30. napja közötti időszakra vonatkozó időtartamára – az Orosházi Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata IV. fejezetének 2. pont b) pontja alapján az energia-veszélyhelyzet idejére – a következő ügyfélfogadási rendet hirdetem ki:
Hétfő: | 8.00 órától 12.00 óráig
12.30 órától 16.00 óráig |
Kedd: | nincs ügyfélfogadás |
Szerda: | 8.00 órától 12.00 óráig
12.30 órától 16.00 óráig |
Csütörtök: | 8.00 órától 12.00 óráig
délután nincs ügyfélfogadás |
Péntek: | nincs ügyfélfogadás |
Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleket, hogy ügyeiket elektronikus úton (ügyfélkapun, hivatali kapun és cégkapun), vagy telefonon – hétfőtől csütörtökig terjedően – továbbra is intézhetik.
Orosháza, 2022. szeptember 30.
Dr. Burai Mihály
jegyző