Pályázat – KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16
Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez
Kedvezményezett neve: Orosháza Város Önkormányzata
Projekt címe: Orsoháza Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása
Szerződött támogatás összege: 9.000.000,- Ft
Támogatás mértéke: 100%
A projekt tartalmának bemutatása:
Az önkormányzati ASP szolgáltatások igénybevételével a saját fejlesztésű és üzemeltetésű szoftvereknél költséghatékonyabb módon juthatnának hozzá korszerű alkalmazásokhoz. Az ASP szolgáltatással kiválthatnánk az elavult technológiájú alkalmazásokat, gyorsabban és egyszerűbben vezethetnénk be korszerű alkalmazásokat, korszerű és szabványos informatikai biztonsági mentéshez, üzletmenet folytonossági szolgáltatásokhoz juthatunk hozzá. Hozzáférhetővé válnának a központi e-közigazgatási fejlesztések, azok erőforrásai így a szolgáltatott alkalmazásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladataink jelentősen csökkennének. Önkormányzatunk megfelelő számú ASP kompatibilis számítógéppel, hálózattal rendelkezik, de korszerű monitorok tekintetében vannak hiányosságaink. Az eszközök beszerzése során a kártyaolvasók mellett korszerű monitorok és egy nagy teljesítményű nyomtató beszerzését tervezzük. A működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása során vállaljuk a jogszabály által kötelezően előírt Informatikai Biztonsági Szabályzatnak és az Iratkezelési szabályzatnak az ASP működési rendjéhez való igazítását. Önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása során tovább bővítjük az elektronikus formában intézhető ügyek számát főleg a vállalkozók minél szélesebb körű kiszolgálása érdekében. Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja alkalmából több adatbázis aktualizálását, duplikátumok megszüntetését és hibás adatok kiszűrését tudjuk elvégezni. Önkormányzatunk belső erőforrásai felhasználásával teszteljük, ellenőriztük a számukra kialakításra kerülő szolgáltatásokat, működésük megfelelőségét. A lakosságot, vállalkozásokat és civil szervezeteket tájékoztató anyagok elkészítésével segítjük. Az eszközök beszerzését, a működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítását, az önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítását és a szakrendszerek adatminőségének javítását, migrációját külső cég/cégek segítséggel valósítanánk meg. A fennmaradó feladatokat megvalósítása belső erőforrások segítségével történne.
A projekt kezdete: 2017.04.01.
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2019.06.01.
Projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16