Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban
Ezúton tájékoztatom a lakosságot, hogy a Képviselő-testület 74/2025. (II. 18.) Kt. számú határozata alapján az Orosházi Polgármesteri Hivatalban 2025. december 22. napjától 2025. december 31. napjáig (összesen 5 munkanapig) igazgatási szünet lesz. A 2026. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 10/2025. (IV. 30.) NGM rendelet szerint 2026. január 2-a, péntek pihenőnap.
Az igazgatási szünet célja, hogy ezen időszakban biztosítani lehessen a Polgármesteri Hivatal munkatársai számára a törvényben előírt szabadságok kiadását, ezzel segítve az év egyéb időszakában a zavartalan munkavégzést.
Fentiek alapján a Polgármesteri Hivatal 2025. december 20-tól 2026. január 4-ig zárva lesz, a személyes ügyfélfogadás ezen időszakban szünetel. Halaszthatatlanul sürgős esetben a később közzéteendő ügyeleti telefonszámon tudnak kapcsolatba lépni velünk. Az ünnepek utáni első ügyfélfogadási nap 2026. január 5., hétfő lesz.
Bízom abban, hogy az igazgatási szünet egyetlen Ügyfelünknek sem okoz kellemetlenséget.
Az alkalmat megragadva ezúton kívánok minden Ügyfelünknek áldott, békés karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új évet!
Tatár Zoltán
jegyző






