Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéről
Tisztelt Ügyfeleink!
Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, a Hivatal ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása, és a Hivatal működőképességének biztosítása érdekében Orosháza Város Polgármesteri Hivatala 2021. november 8. napjától határozatlan ideig szünetelteti az általános ügyfélfogadást.
Személyes ügyintézésre csak előzetes telefonos időpontegyeztetést és időpontfoglalást követően van lehetőség ügyfeleink részére.
Az ügyfélfogadási idő (előzetes időpontfoglalást követően) az alábbiak szerint kerül bevezetésre:
Hétfő: 8.00 – 12.00
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 13.00 – 15.00
Csütörtök: 8.00 – 12.00
Péntek: nincs ügyfélfogadás
Központi telefonszámok:
68/413-022
30/249-1574
30/945-1829
Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy ügyeiket elektronikus úton (ügyfélkapun, hivatali kapun és cégkapun), vagy telefonon intézzék.
Az ügyfelek csak – ismételten hangsúlyozva – előzetes időpont foglalással, a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése mellett léphetnek be a Polgármesteri Hivatal épületébe, és ott egymástól megfelelő (1,5-2 méter) távolságot tartva tartózkodhatnak.
Munkatársaink egyszerre egy ügyfelet fogadnak az irodahelyiségben, kivételt képeznek azon ügyek, amelyeknél több személy együttes jelenléte elengedhetetlen.
Kérjük, hogy a Polgármesteri Hivatalba belépve használják a fertőtlenítésre kihelyezett készüléket.
A tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, és az emberek egészségének megóvása érdekében tett intézkedésekkel kapcsolatos megértésüket köszönöm!
Orosháza, 2021. november 4.
Dr. Burai Mihály
jegyző